Society you crazy breed

2012-01-24 00:34:52 ur Arkivet

Arbetar meningslöst med att försöka få in diverse kemiska formler och annat krimskrams i huvudet - trettio sidor den här gången. Har läst fem. Och då ska vi inte glömma att lägga till en inlämningsuppgift med samma ämne vars inlämningsdatum också är senast imorgon.

Dessvärre tycks det sippra ut ur mig innan det hunnit satt sig och att förlita mig på att far som ändå inte gör något annat än att leka med sin mobil (ack mobiler, var inte det ungdomarnas skit nyss..?) kan läsa upp och förhöra mig på det svåraste är inte att tänka på då hans engagerade röst går in genom ett öra och ut genom det andra ungefär.
Känns lustigt att jag ska sitta i skolan om nio timmar och förväntas kunna allt när allt jag kan är hur propangas förbränns och bildar vatten och koldioxid.

I övrigt
- vill jag hellre lyssna på soundtracket till 'Into the Wild'. I synnerhet Society. Sitter ungefär i samma båt som Supertramp ändå. Bokstavligen. Eller inte.
- ska mamma möta upp mig utanför skolan efter sista lektionen och köra mig till optikern så att jag kan byta linser. Har nämligen råkat få fel sort. Antar att det beror på den förvirrade kassörskan som verkar way to young för att arbeta överhuvudtaget. De är blåa (..?) och svider. Konstigt tycker jag.
- har jag glömt bort vad som ska vara tredje punkt. Ja justdet. Tror jag vill köpa en hatt. Inte någon sånhär hippiehatt eller vad folk definierar som 'huvudbonad' utan well... en sånhär. Tror att det kan passa mig.

(Update_: Övertalade pappa att researcha propangas ändå. Det stadiet han kom till var att hitta en video där någon säger 'propangas!' och fiser. Bra backup. Tror att jag klarar mig själv ändå.
(Och jäklar vad kul det är med _ förresten.
Använder det överallt.)

(Såg även att min nya design bara fungerar med Internet Explorer. Eller så är det Firefox den inte är kompatibel med. Damnit.
Men jag tänker i alla fall inte ändra det. Du får välja mellan att läsa en missbildad blogg eller inte. Gissningsvis väljer du det sistnämnda.))

0 e-bowed letters

COMMENT ON, COMMENT ON

NAMN >>
I remember, I remember. I'll go leaps and bounds

MAIL >>

URL >>

KOMMENTAR >>

Trackback