Like a wounded cannonball sinking down with my heart in tow

2012-01-01 18:10:33 ur Arkivet
Idag är tydligen dagen då man måste lära sig att skriva tvåtusentolv på papper istället för tvåtusenelva. Hann inte ens summera året i punkter. Men det väl spelar väl ingen roll gissar jag. Det har jag ju aldrig gjort förut heller.

I övrigt gör jag inte mycket. Spelar The Sims och funderar på om bloggens nya design är bra som den är eller om jag borde fixa till den på något ställe där det gått fel. Inser att jag inte lyssnat på Brandi Carlile in ages när jag hittar en gammal spellista från dagen då jag upptäckte musik ungefär och blir knäsvag till Cannonball.
Bäddar och läser. Äter och sover.

Precis som alltid med andra ord. Spännande saker som att upptäcksresa och se spännande saker á Karl Pilkington är inte att tänka på för min del på ett tag framöver. Men jag är nöjd ändå. För saker börjar trots allt ljusna i takt med att snön dessvärre lyser med sin frånvaro.

0 e-bowed letters

COMMENT ON, COMMENT ON

NAMN >>
I remember, I remember. I'll go leaps and bounds

MAIL >>

URL >>

KOMMENTAR >>

Trackback