I buried the old unbroken

2012-02-23 19:27:16 ur Arkivet
Wow. Brukar aldrig kolla statistiken, så jag bestämde mig för att göra ett undantag idag. En besökare idag, och det måste förstås vara jag själv. Hurra!

Avskyr popularitet så självklart bryr jag mig inte ett skvatt. Men en blogg bör ändå ha ett antal followers, except of self, och det har jag ju inte den gamla oberörda. (Jag gör skäl för namnet ser jag!)

Så därför tror jag att jag lägger av nu. Theunbroken tillhör det förflutna, och det finns inte längre. Jo självklart gör det, men inte det förflutna som är dokumenterat här.
The Mule of Flaxborough överger sitt styre. Vi ses säkert igen. Någon gång. Alltför snart.

0 e-bowed letters

COMMENT ON, COMMENT ON

NAMN >>
I remember, I remember. I'll go leaps and bounds

MAIL >>

URL >>

KOMMENTAR >>

Trackback