Here comes the cavalry

2012-02-13 23:44:09 ur Arkivet
Bra dag börjar med att jag försover mig (gissningsvis på grund av att jag gjort annat om kvällarna istället för att försöka sova), får en vag känsla av illamående (gissningsvis en hallucination med tanke på att magsjukan har börjat kretsa överallt och ingenstans) och stannar hemma för att sova ikapp till tre.
Bra dag fortsätter med att jag inser att vi knappt har någon frukost bortsett från rostbröd och varm choklad alternativt kaffe. Det drar vid fönstret så jag använder datorn i vardagsrummet istället eller inte alls. Min favoritpläd, och numera karaktärsdrag om vintern, måste tvättas och jag tvingas ha den lila instead.
(Jag avskyr lila.)
Sms:ar slött med Linda om morgondagen samt hennes upptäckt om alla iPhones finesser. Tydligen skulle de bara vara underliga.
Äter och slöspelar Starshine Legacy, skriker till varje gång mr Sands fördömda kumpaner kommer ifatt mig på level fem och börjar om än en gång.

Var god notera att med "bra dag" är jag förstås halvt ironisk.
(Gjorde inte mitt "bra dag"-inlägg rättvisa insåg jag nu också. Det är alldeles för fenomenalt för att bara 'vara'. Var beredda på att det antagligen kommer dyka upp igen, med annat innehåll, samt en bild och fenomenal titel också. Ja minsann.)

0 e-bowed letters

COMMENT ON, COMMENT ON

NAMN >>
I remember, I remember. I'll go leaps and bounds

MAIL >>

URL >>

KOMMENTAR >>

Trackback